طراحی سایت و بهینه سازی حرفه ای سایت در اصفهان

ابزار سئو

ابزار چک کردن صفحات مشابه :( Similar Page Checker )

وب سایتهای با محتوای تکراری و مشابه وب سایتهای دیگر توسط موتورهای جستجو مجازات خواهند شد . بعضی از سایتها با کپی کردن مطالب از دیگر سایتها می پردازند که با این ابزار درصد شباهت بین دو صفحه را مشخص خواهید کرد .

برای تعیین درصد صفحات خود با دیگر سایتها بر روی لینک زیر کلیک کنید

موتور جستجو شبیه ساز عنکبوتی  Search Engine Spider Simulator):

این ابزار نشان می دهد که چگونه وب سایت شما توسط خزشگر وب موتورهای جستجو خزش می شود و مطالب و لینکهای شما را چطور دنبال می کند .

آنالیز بک لینکهای متن پیوندی (Backlink Anchor Text Analysis):

بررسی و آنالیز لینکهای متنی

خلاصه ای از بک لینکها (Backlink Summary):

این ابزار به شما خلاصه ای از بک لینکهای رقبایتان را خواهد داد .

چک کردن چگالی کلمات کلیدی (Keyword Density Checker):

این ابزار شبیه سازی نشان می دهد که چطور خزنده موتور جستجو محتویات یک وب سایت و لینکهای آنرا را دقیقاً مشاهده می کند .

چک کردن تغییر مسیر (Redirect Check):

این ابزار در تعیین اینکه آیا تغییر مسیر ایجاد شده برای موتور جستجو قابل پسند و یا دوستانه است یا خیر به شما کمک می کند .

بررسی وضعیت حسابی لینک های قیمتی (Link Price Calculater):

این ابزار کمک می کند برای تعیین بهتر خدمات سئو با مشخص کردن تقریبی مقدار پولی که باید  هر ماه پرداخت کنید برای یک بک لینک متنی بر روی سایتی که  خودتان مشخص کرده اید .

چک کردن لینکهای دو طرفه (Reciprocal Link Check ):

لینکهای متقابل یا دو طرفه امروزه به یکی از محبوبترین روش گرفتن بک لینک برای وب سایت تبدیل شده است . اگر چه ما به شما این توصیه را نمی کنیم اما بسیاری از مدیران موفق برای گرفتن بک لینک از روش لینک 2 یا 3 طرفه استفاده می کنند .

این ابزار کمک می کند به اطمینان شما از ارتباط  بک لینک با شرکای لینکی  وب سایتتان .

همچنین متن پیوندی استفاده شده توسط شرکای لینکی خود را به وب سایتتان خواهید دید

  (Cloaking Checker):

این ابزار تلاش می کند تا تشخیص بدهد که آیا محتویات وب سایتتان برای موتورهای جستجو پنهان است یا خیر ؟

ابزار سن دامنه(Domain Age Tool ):

این ابزار سن تقریبی یک وب سایت را بر روی اینترنت مشخص می کند و اجازه می دهد تا شما ببینید چگونه وب سایت وقتی برای بار اول باز می شود نمایش داده می شود ، همچنین کمک می کند تا سن وب سایت رقبای خود را پیدا کنید .

ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی (Key word Suggestion Tool):

این ابزار کمک می کند تا کلمات کلیدی مرتبط و محبوب، مربوط به وب سایتتان را تعیین کنید.

پیشنهادات کلمه کلیدی وب سایت (Website Keyword Suggwstions):

این ابزار سعی می کند با مشخص کردن موضوع وب سایت کلمات کلیدی را  همراه با تخمین ترافیک آن پیشنهاد کند .

ابزار بازنویسی آدرس صفحات سایت (URL Rewriting Tool )  : 

همانطور که می دانید URLهای استاتیک بهتر از URl های پویا شناخته می شوند و رتبه بهتری از موتورهای جستجو دریافت می کنند . شناخت موتورهای جستجو به صفحه اول وب سایت های داینامیک به مراتب بسیار کندتر از سایتهای استاتیک است .این ابزار کمک می کند در تبدیل URL های داینامیک به URL های ایستا (پویا)

ابزار اپیشنهاد دامنه های غنی از کلمات کلیدی(Keyword-Rich Domain Suggestion Tool ):

عامل مهم برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو داشتن دامنه ی  پربار از کلید واژه می باشد . این ابزار  دامنه های غنی از کلمات کلیدی  در اختیارتان قرار می دهد .

چک کردن رتبه الکسا (Alexa Rank checker):

این ابزار SEO کمک می کند تا شما رتبه جهانی الکسای وب سایت خود و رقبایتان را مشاهده کنید .