طراحی سایت و بهینه سازی حرفه ای سایت در اصفهان

بازاریابی چیست ؟

بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیت های شرکت در مسیر فروش بیشتر .

در دنیای مدرن امروز بدون بازاریابی نمیتوان فعالیت اقتصادی انجام داد و مهم تر از آن بازاریابی تبلیغات نیست .

بازاریابی ارایه محصولات یا خدمات مناسب در بازار مناسب با قیمت مناسب است . ضمن اینکه اقدامات تبلیغاتی کوتاه مدت را نباید با بازاریابی اشتباه گرفت ، در بازاریابی باید از مفاهیم ، تعاریف روشن داشت و به زمین و زمان به صورت بلند مدت نگریست .

بازاریابی به همه کسب و کارها مربوط می شود ، اما هنوز به درستی شناخته شده نیست . بازاریابی بحثی درباره مشتریان و بازار است . یک شرکت برای آن که موفق باشد باید اهداف خود را بر روی آرزوهای مشتری و الزامات بازار تنظیم کند . بنابراین بازاریابی از این منظر یک  ابزار مدیریت است .

بازاریابی آمیزه ای از محصولات نوآورانه ، ارزیابی آرا ، حضور بروشوری ، حضور اینترنتی ، داشتن مجلات مخصوص مشتریان ، داشتن برنامه های خبری و قیمت های منطقی است . ما طعم شیرین بازاریابی را برای همیشه در کام شما خواهیم چشاند . تا از بازاریابی اینترنتی یک نگرش کلی و ایده آلی داشته باشید .

 

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

 

بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی ، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته می شود ، به کسب درآمد ، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود .

بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی می باشد چرا که نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود ، بلکه شامل کلیه فعالیت ها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است .

مدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حوزه بازاریابی اینترنتی خلاصه می شود . بازاریابی اینترنتی ، ویژگی های فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی ، توسعه ، تبلیغات و فروش است .

با وجود اینترنت هر کسی کالا ها ، محصولات یا خدمات خود را تنها با فشار چند کلیک از سوی خریداران بفروش می تواند برساند . فروش  از طریق اینترنت ، برای کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می تواند سودمند باشد . تنها  بایستی نکاتی را رعایت کرد که هسته اصلی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهند .

بررسی بازار هدف شما اصلی ترین و مهم ترین بخش از بازاریابی اینترنتی است . دلیل این موضوع آنست که مهم نیست که چه میزان فردی در فروش تبحر دارد . چیزی که اهمیت دارد آنست که بدانیم چه چیزهای مورد علاقه مردم هست و چه چیزهایی مورد علاقه مردن نیست . هر کسی که علاقه به کسب و کار اینترنتی می باشد اولین چیزی که نیاز دارد تحقیق کردن است . با تحقیق در مورد آنکه چه چیزهایی را دیگران می فروشند تا افرادی را که به دنبال آن کالاها هستند بیابند ، بررسی بازار هدف نام دارد .

بی شک شاه کلید موفقیت در بازاریابی ، تحقیق و هدفمند بودن است و بدون آن هر تلاشی در عرصه بازاریابی ، محکوم به شکست خواهد بود.

بازاریاب های قدیمی نیاز داشتند تا به مکانهای عمومی فروش ، نظیر فروشگاه ها و حراجی ها تکیه کنند تا به مشتریان فعال خود دسترسی داشته باشند . معادل مدرن فروشگاه ها ، وب سایت ها می باشند . همانطور که یک فروشگاه نیاز دارد تا به زیبایی طراحی شده باشد و محیطی مناسب را برای مشتریان خود فراهم آورد ، یک سایت فروش نیز نیازمند طراحی حرفه ای است . یک سایت خوب همچنین نیاز دارد تا اطلاعات را به طریقی موثر نمایش و ارائه دهد و این امکان را فراهم آورد تا مشتریان به آسانی سفارش و خدمات و پرداخت ها را انجام دهند .

بازاریابی اینترنتی همانند کسب و کارهای دیگر ، بر نگاه مشتریان به کالا ها و خرید محصولات تکیه دارد . آوردن بازدیدکنندگان زیاد به سایت ، کلید اصلی موفقیت در اینترنت است . ترافیک سایت ، ستون فقرات بازاریابی اینترنتی است و تقریباً روش های نامحدودی برای رسیدن به این هدف وجود دارد .

با دانستن اینکه چه چیزی را بفروشیم تا وب سایتی مناسب آن طراحی کنیم و بازدید کننده برای آن جذب کنیم ، می توان گام های مناسب را برداشت تا در مسیر سود از طریق اینترنت قرار گرفت .